Список форумов www.rgv.ru www.rgv.ru
????? ? ????? RGV...

FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Kanderad Jams Recept

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов www.rgv.ru -> Куплю/Продам
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
reacocpyj
Гость

СообщениеДобавлено: 03 Июл 2013 00:08    Заголовок сообщения: Kanderad Jams Recept Ответить с цитатой

Många utövare av ovanstående villkor accepterar inte att ett minne kan raderas till den grad att den enskilde inte bara kommer känna som om det aldrig hänt, men också tror att det aldrig hänt. Varför är det? Tja, kanske därför att göra det innebär att minnet aldrig hände och att vara löjlig.
Det finns dock nu en ny coaching process som har förmågan att helt och permanent radera alla negativa minnen. På så individen kommer att känna en stor känsla av frihet som uppstår med fragmenteringen av den osynliga webben av sammandragning som tidigare var deras betingad trossystem.
Som en följd av detta innebär att en kvarleva av det ursprungliga minnet alltid kommer att finnas kvar inom den individen i fråga och därför vilja roten av http://www.billigaconverserea.com ett ogräs kommer alltid att ha potential att resprout de negativa tankar, känslor och uppfattningar. Detta innebär att ovanstående villkor endast kan uppnå vad jag kallar skadekontroll effektivitet. Med andra ord de ger tillfälliga resultat.
Permanenlty Eliminera negativa tankar som leder till oro
Ungefär som ett datorprogram berättar en dator vad att göra, dessa betingade tidiga negativa minnen som lever inom dig också direkt hur du uppfattar dig själv, din situation och ditt liv. I fallet med negativa minnen tendensen är att tygla och begränsa ditt liv vilket lämnar dig känslan hjälplös och sårbar snarare än det omvända som är bemyndigad och motståndskraftig.
En gratis 1 timme inledande MRP telefon samråd finns tillgänglig på begäran. (Du kommer att bli ombedd att täcka dina egna långdistans telefon).
Fram tills nu har det inte funnits något sätt att helt radera den gamla programperioden från hårddisken i sinnet kallas det undermedvetna. EFT, EMDR, NLP, KBT, TFT, hypnos mm) bekänner att göra detta, Converse Rea men enligt min uppfattning inte når märket för en mycket specifik anledning till att många utövare av dessa modaliteter är inte ens medvetna om.
Worry är ett tillstånd av hjälplös ångest som bygger på omedvetet höll negativa föreställningar såsom: Jag är sårbar, jag är hjälplös, jag är oförmögen att klara, jag vet inte vad jag ska göra om min situation, jag förväntar det värsta att hända , jag är inte i kontroll Billigt Converse över mitt liv, och så vidare. Dessa är alla luftkonditionerade negativa föreställningar som uppstår billigaconverserea omedvetet lagrade negativa programmerade minnen som lever inuti dig. Visste du att alla dessa helt kan raderas snabbt och enkelt sätt att ställa dig fri?
Om du vill veta mer om denna process eller att begära en kostnadsfri inledande telefon samråd vänligen besök hemsidan nedan. Han är också på fakulteten vid Akamai universitetet i Hawaii. Han är VD och grundare av Arrizza Performance Coaching Inc. och utvecklaren av den kraftfulla sinne Resonance Process (MRP).

relaterad läsning:
http://vietlabs.vn/diendan/showthread.php?2176-Unika-gvor-fr-joggare-och-maratonlpare&p=3408&posted=1#post3408
http://www.simracingportugal.net/forum_test/showthread.php?tid=6313&pid=10561#pid10561
http://stylegid.com/ladyclub/viewtopic.php?f=10&t=21084
Имя
Смайлики
Very Happy Very Happy Dont know +1!
Smile Smile Sad Sad
Help LOL Rock laugh
Shocked Confused Laught Confused
Cool Pray Note Laughing
Дополнительные смайлики

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов www.rgv.ru -> Куплю/Продам Часовой пояс: GMT + 5
Страница 1 из 1

Перейти:  
Вы можете начинать темы
Вы можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы можете вкладывать файлы
Вы можете скачивать файлы